Hei vaan kaikille! Nyt vihdoinin sain itsestäni irti ja aloitan oman blogini pitämisen, täällä voit seurailla minun sisustusjuttujani, askartelua,ideoita ja ompeluksia..Koska aloitan blogini näin marraskuussa niin kerrompa että olen kaikilla saroilla jouluihminen. Ideoita pursuaa käsillätekemiseen runsasti ja olenkin jo saanut ensimmäiset joulutontut tehtyä tosin ovat vielä kaapissa odottamassa sopivampaa ajankohtaa.

No mutta nyt alan suunnitella kirjoituksiani järjestykseen ettei tämä ole sitten yht äkkiä sellaista sekametelisoppaa mistä ei saa kukaan tolkkua....

On aivan ihanaa kun tulee joulu, olen kahminut kirjastosta jouluaiheisia lehtiä ja selannut niitä ja olenkin paljon saanut jouluideoita kotiini, Eilen laitettin mieheni kanssa ensimmäiset jouluvalot, ja eihän se riittänyt kun näin laatikon jossa oli edellisvuoden joulukoristeet niin oitishan joulupukit päätyivät oh,n lattialle kauniiksi kokonaisuudeksi ja sitten oli pakko ottaa esille nuo edellämainitut tekemäni tontut  risu työtä koristamaan laittelen kuvia kunhan nyt saan ne ensin sieltä kamerasta koneelle..

Olen niin joulu ihminen rakastan sitä ainutlaatuista tunnelmaa, kynttilöitä, koristeita, ja jouluvaloja ja sitä kun näkee kotinsa muuttuvan kaiken rihkaman keskellä ja minun mottoni onkin että kaiken ei tarvitse maksaa paljoa..Pengon kirpputorien verho tarjontaa ja etsin sieltä edullisia jouluaiheisia verhoja ja tänä jouluna minulla onkin suunnitelmissa laittaa puna ruudulliset verhot olohuoneeseen.. jotka sopisivat hyvin pitsisen puhvikappani kanssa..hmmm tulisi vaan kohdalle nuo etsimäni verhot..

Miehenikin on joulu ihmisiä yhdessä suunnittelemme miten laitamme jouluvalot ja kun minä yritän yksin niitä laittaa rientää mies apuun oitis, joskus ideani menee mönkään kuten eilen kun laitoin monioksasiseen risuun jouluvaloja ja laitoin sen katosta roikkumaan niin hetken istuessani sohvalla sanoin miehelleni että ei tuo nyt näytä hyvältä ja mietin että se olisikin ollut parempi pystyssä ja maljaossa, hetken mietittyään mieheni oli täysin samaa mieltä...

ja tässä tämä tonttu työ eli kun leikkasimme pensaita syksyllä niin jo oitis keräsin niitä ja kuivatin, sitten sidoin työn rautalangala ja liimasin kävyt ja tein tontut ja tälläinen väkerrys siittä tuli.